wiiihoo

Internet och allt är tillbaka och jag kunde typ inte må bättre än såhär=) Nämen, de känns iaf helt underbart! Dock fungerar det fortfarande inte på min sepedator så det blir att be datasnubben att ta en titt på den imårn.

Ikväll så var jag med amme och annie och när amme såg alla mina frisörgrejer och färger här hemma så kom hon på att hon ville göra något med håret. Så det blev en liten impulsgrej att göra, så jag gjorde en blond slingeffekt i luggen på henne. Vart skitsnyggt!! :) Sen så for vi och solade och vart borta typ 2 timmar där i solariet tror jag. Inte vart man så mke brunare för det heller.. aja, men de får funka. Ska då inte klaga över priset haha!  (Y)

Nä nu ska jag snart ta och sova, godnattens=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0