Den enda som hindrar dig från att uppfylla din dröm är du

Kom hem från stan för ett tag sen. Stannade kvar där efter apun för att fika på waynes med paulina och linn. Riktigt trevligt vare! Snackade om allt mellan himmel och jord i flera timmar haha. Men så blir det väl när man inte varit med varandra på ett bra tag, är ju en hel del att ta igen! Föresten är jag riktigt taggad på att göra sakerna vi snackade om, så vi får väl se till att det blir gjort nån gång tjejer?

Aja, nu blir det sängen och imårn väntas det klippningar. Längtar faktiskt lite!

Hittade den här bilden på Linns blogg, 14 och 15 år var vi på den tiden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

otroligt mysigt! :D

men ska vi säga onsdag nästa vecka vid ett?

vad kostade färg?

2009-11-19 @ 17:54:52
Postat av: PAlle!

hahah kommer inte ihåg om jag skrev att det var från mig ;)

2009-11-19 @ 17:56:11
Postat av: eweee

haha ja visst vare=D

ja justja, angående klippningen så har dom bestämt nu att jag måste börja ta 150 kr för klippningar från och med nu, så det beror ju på om du fortfarande är sugen då(A)

Och färgen kan bli ca 200 beroende på mycket färg som går åt, gör vi bara utväxten blir det nog billigare men om vi ska nyansera allt också kanske det blir lite lite dyrare än så!

2009-11-19 @ 19:24:24
Postat av: palle

jamen absolut att jag kan betala! självklart:)

men om jag tar med mig typ 500 kr borde det räcka?:D

2009-11-19 @ 20:51:58
Postat av: ewe

haha okeej, mendu kanon=) jamen självklart, det räcker gott och väl! då bokar jag in dig på onsdag kl 1 då;)

2009-11-19 @ 21:15:53
Postat av: Anonym

låter kanon, då ses vi då ;D !

2009-11-19 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0