Den som går i andras fotspår kommer aldrig först

Har typ inte orkat bloggat något i helgen så jag sammanfattar lite av vad som har hänt nu.

I fredags:
-Gick jag på stan med annie
-Kom jag hem med en tröja och ett nagellack rikare
-For jag, hanna, sarah, stephanie och linnea och gjorde frisyrer på tjejerna från swedbank som hade tjejfest
-Gick vi därifrån med ett leende på läpparna och en biobiljett+meny och en hundring rikare
-Begav vi oss sen till steffis lägga och då kom även alex och agge och var med oss resten av kvällen

I lördags:
-Var jag och fikade hos farmor och farfar med kusinen osv
-Umgicks jag med annie och macce
-For sedan jag och annie vidare till kvirre som fyllde 20 år, grattis på han!

Idag:
-Har det varit firande av farsdag
-Har jag ätit alldeles för mycket
-Vill jag träna sen sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0