Och dina ord dom föll som glitter över min gråa vardag

Är hemma från skolan idag också. Skulle väl igentligen ha kunnat fara men jag känner mig så sjukt trött och sen har halsen ändå inte blivit bättre på något sätt. Orkar verkligen inte med det, kan knappt svälja utan att det ska ta svinigt jävla ont. Men feber och sånt är jag då utan, så jag tror iaf inte att det är svinis i farten.
Har faktiskt börjat funderat på om jag inte borde ta vaccinet ändå vilket jag förr var så negg till. För om jag blir sjuk så tål jag varken pencillin eller antibiotika så det vore väl kanske inte så jättekul om man skulle få det och bli riktigt sjuk.. Aja, nu ska jag he på någon bra film och sen så blir det att planera lite till det nya rummet! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0