Att behålla sina vänner, är en större konst än att vinna dem

Har inte uppdaterat på ett tag känner jag. Gårdagen spenderades i hjoggböle (av alla ställen haha) med kära vänner och lite okänt folk. Paarty kan man väl lugnt säga att det var. Sjuukt kul! Synd bara att det hände lite mindre roliga saker under kvällen, men det är ju sånt som kan hända. Var tänkt att vi skulle sova i någon annan lokal med grabbarna, men det slutade ändå med att jag och amme sovde hos amanda eftersom det lockade mer att sova i en skön dubbelsäng än på ett hårt golv utan täcke och kudde. Kan väl inte säga att jag ångrar mig precis! Idag så har jag varit med amme och john och mått lite för bra än vi förtjänat, men klagar gör jag inte! Nu ska jag bara ta mig något i magen och sedan väntar en mysig kväll med bland annat två härliga brudar vid namn anna och nathalie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0