Den som alltid njuter, njuter aldrig

Har varit hur skön skoldag som helst. På förmiddagen fick vi börja med att göra frisyrer i grupper som sedan blev bedömda. Gick ändå rätt bra måste jag säga! Sen var det färgkurs och på eftermiddagen fick vi också i grupper färga på var sin modell. Hann dock inte se slutresultatet på Lisa som var våran modell eftersom jag var tvungen att fara när vi var mitt uppe i ursköljningen. Men det blev säkert skitsnyggt! Nu ska jag skynda mig och slänga i mig nån mat och sedan väntar dansträning:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart dansar du=)? Vem har du som lärare?

2009-10-20 @ 19:08:53
Postat av: ewe

jag dansar på e-4an & det är olika lärare. Men just i dubbelbuggen som jag dansar så har vi ingen utan då bygger vi upp vårat program själva:)

2009-10-21 @ 22:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0