När en dörr stängs öppnas en annan

Kom just hem. Blev lite senare än tänkt men inte gjorde det något. Kvällen har iaf bestått av träning på friskvårds med hanna och stephanie. Kändes fan skönt! Men efter det slängde vi alla i oss lite ben&jerrys till desperate housewives tittandet hos steffi och cissi. Så då kände man sig inte riktigt lika duktig längre. Haha aja, är ju trots allt vid såna tillfällen man faktiskt får unna sig sånt. Nu ska jag ta och se lite andra avenyn och sen ska jag sova lääänge. Sovmorgon imorgon=känns BRA! Men den blir ändå inte lika lång som vanligt, för min plan är att stiga upp tidigare och träna lite på crosstrainern. (Om jag inte har världens träningsverk imorgon villsäga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0