Varje dag är den första av resten av ditt liv

Kvällen igår innehöll väl lite av varje. Dans, sång, drickspel och en hel massa skratt! När vi for från älvsbacka blev det en sväng förbi max och träffade lite roligt folk, och sen så bar det vidare till en lägenhet. Men jag måste säga att det var tusen gånger roligare i början när vi var bara vi tjejer enligt mig, utan tvekan! Menmen. Jag hade då grymt roligt igår iaf! Sovde hos amme inatt och nu kom jag nyss hem. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, så det återstår att se!

Kvallan på bilderna från igår var verkligen inte okej så jag orkar inte ens föra över dom till datorn.. Blir en bild från körsbärspallningen med sandra och carro istället hehe. MUMS


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, jag håller med dig om att det var tusen gånger roligare i början av kvällen=) Men snart kör vi en riktig tjejkväll med mat, spel och allt möjligt?=)

2009-10-19 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0