Det är den som far vilse som hittar nya vägar

Kvällen igår började som sagt med att jag klippte eliin & då blev jag också hundra riksdaler rikare -tack så mkt!!!:) Det blev iaf inte så att linzan skulle med så det var bara jag och elin som for in till stan. Då mötte vi måns och sille som vi virrade runt med. Säger som elin, vi måste minst ha gått en mil så mycket omvägar som vi tog haha! Men tillslut kom vi iaf fram till mjs klassfest och träffade på en massa härliga personer:) Efter det blev det mys med film i hannas mormor&morfars lägga. Hade riktigt, riktigt kul den största delen av kvällen måste jag säga!

våra underbart fina huvudbonader skyddade vårat hår från regnet och kylan. Sniiiiggt...ELLER?

Kommentarer
Postat av: elin

HAha sniggt! ;D

2009-09-05 @ 16:38:35
URL: http://eun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0