Igår var framtiden idag

Kände mig som världens sämsta person imårse. Först så missade jag bussen -börjar bli en vana nu! Sen så kände jag inte för att lifta för att komma i tid till skolan eller att ta en senare buss och komma försent (får fan inte komma mer försent nu) Så då gick jag hem igen och tvingade min febriga lillasyster att skjutsa mig till skolan med moppen. SNÄLLT av mig. TOPPENKUL tyckte hon. Eller så inte. Men hon fick pengar till godis av mig, så hon gick med på det tillslut. När jag väl var på skolan så fortsatte vi att klippa vidare, börjar närma sig slutet på klippkörkortet nu! Och sen så skulle vi göra en annons om att sälja en produkt. Våran vart kung!:) Var väl i stort sett allt jag gjort idag.. Nu idol. Hejdo

Tog bort bilden av vissa orsaker.

Kommentarer
Postat av: sv

NAKENJONAS!

2009-09-16 @ 13:20:37
Postat av: Anonym

men gud så fräsch bilden blev!!

2009-09-16 @ 17:21:43
URL: http://aaamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0