Jag orkar snart inte längre, kan det inte bara bli ett jävla slut på dethär!?!!?

Hejhej! Nu har jag just kommit hem från stan. Shoppade en skinnjacka, ett halsband och en hel massa underkläder. Iaf, som ni kanske förstår på min rubrik så är jag lite upprörd just nuu. Och det är därför att jag för typ för 2 minuter sedan stod här i mitt rum och skulle testa mina nya underkläder. Då när jag just har tagit på mig trosorna så slås teven på med världens högsta ljud. Jag är nästan inte ens förvånad längre, men ändå blir jag lika jävla rädd varje gång det händer något. Vad/Vem det nu är nu är som gör detta, så vill jag bara att det ska sluta!! Det är inte kul för 5 öre.. Nä fyfan så less jag är.

Gick inte att publicera förän nu så inlägget är en dryg timme gammalt, men vad gör det.


Kommentarer
Postat av: Moa

men gud :O ni borde ta dit någon som kollar upp allt på riktigt, kan tänka mig att det inte alls är så kul.. :S :(

2009-09-13 @ 00:46:01
URL: http://moapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0