Ju mindre rutin, desto mer liv

Kvällen var helt klart bra! Jag och elin traskade först runt en sväng på staden och ringde sedan grabbarna som var hos tova, så det blev att fara dit. Riktigt treeevligt:) Fast det blev en tidig kväll eftersom att elin har match rätt tidigt imorgon. Men lika bra var det, eftersom jag fick veta nu när jag kom hem att det blir shopping i ö-vik för min del imorgon. Brorsan skulle kolla på/köpa någon bil där så då äre lika bra att följa med tycker jag! Blir dock att fara vid halv 8 på morgonen så lite sömn nu skulle nog sitta fint! Godaaatt

pär elin och moi för någon helg sedan:)

Kommentarer
Postat av: ellan

heheh gullig bild....

2009-09-26 @ 00:35:05
URL: http://eun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0