Man måste våga för att vinna

Kvällen igår blev verkligen lyckad! Först var det ju hur mysigt & kul som helst med brudarna i hamn. Aldrig blir man besviken när det gäller hvfr=) Sen så tog vi bussen in till stan och jag mötte upp annie & macce för att sedan fara vidare till erik där alla var. Sovde i mormor&morfars lägga sen så det var ju nära och bra sen när det roliga var över. Eller egentligen var inte det roliga över, för jag fick trevligt sällskap över natten:)

Imorse vaknade jag väl vid 12 nångång, och strax därefter blev jag ensam. Så då vare bara att ta sig en dusch och sedan ta bussen hem till Kåge igen. Och nu ska jag tillbaka till stan igen haha. Men det blir nog en lugn kväll ikväll med annie & macce. Känns inte helt fel!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jesus....moget!..enp

2009-09-19 @ 21:48:16
Postat av: anna lidgren

haha vad var omoget i det där om jag får fråga?

2009-09-20 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0