Räds inte framtiden och gråt inte över det förflutna

Måste börja med att säga att gårdagen var HUR niiiice som helst!!:) Vi började att hänga i pärs lägga några personer och drog sedan vidare ut, träffade massa folk, vidare till anna, frasses osv.
Men nånstans där emellan så gick de väl inte så jävla bra för mig för nu idag kan jag inte gå på min ena fot. Kändes verkligen inte som att det var så illa igår så jag fortsatte ju springa runt osv. Nu är det ju något man ångrar kan jag säga. Är nog dock bara en stukning eller nåt så det blir nog bättre snart. Men ändå, hur väärt? Inte ens lite. Nu väntar jag iaf på att bilderna ska skickas, så det kommer väl så småningom;D

Planerna var egentligen att vara med S idag men det blir inte av nu, får bli en annan dag ist:) Så idag ska jag istället kolla upp foten och senare fara och fira mormor verkar det som.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kvällen var naajs ! :)

bilder finns på bloggen min !

2009-09-13 @ 18:45:26
URL: http://ericaawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0