Stå på dig, annars gör någon annan det

ÄNTLIGEN säger jag bara!!! Min dator är nu klar efter att nätverkskortet hade pajjat. Känns skönt nå så jäkulst:):) Så nu sitter jag i klassrummet och är glad som bara den. Nu på förmiddagen har vi frisör, håller på att klippa. Och på eftermiddagen så blir det försäljning och service. Kulkul:)

Annars så är jag galet trött nu för tiden. Måste fasiken börja få en rutin att lägga mig tidigare på kvällarna. För som det är nu kommer inte att funka i längden eftersom att det gör så att jag verkligen inte orkar stiga upp på mornarna (stavning?) Vilket ofta gör att jag missar bussen eller försover mig helt enkelt! Ett exempel på det är väl denna dag. Var tvungen att lifta till skolan så att jag inte skulle komma försent. Men jag hade tur, för jag fick skjuts ända till skolan. Vadå schysst? Men nu är rasten slut så jag ska bege mig mot salongen nu igen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0