Titta inte var du föll utan var du halkade

Min dag har i stort sett bara bestått av en svenskalektion som var världens kortaste så att vi fick ett hål. Och nu på hålet så har vi (eller dom flesta) fixat och donat med hår & smink i salongen, för vi ska nämligen ha klassfoto snart. (spyr) Jag är inte så taggad om man säger så. Ser alltid lika sepeful ut på sånna kort, och jag tror väl inte direkt att det kommer bli annorlunda i år för den delen!!

Och i eftermiddag ska jag och viktoria dela ut/sätta upp flyers på stan och efter det slutar vi. Om vi får slut på alla blir vi dessutom lediga imårn! HUR SKÖNT?=) Sen ikväll blir det dansträning och vara med ammsann=)

Ett år sen nu! Tycker egentligen att ingen är sig riktigt lik på den här bilden. Största förändrigarna är väl kanske håret på alla, och det kanske ju inte är så konstigt hehe. Men själv så känner jag typ inte ens igen mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0