Man har inte roligare än vad man gör sig

Gårdagen spenderades först med emelie på stan och sedan så for jag och fikade på waynes med palle och linn. Lika trevligt som alltid! På kvällen så kom anna, emelie, matte och nils till mig och umgicks och efter det så följde jag anna tillbaka till stan och sovde hos henne inatt. Idag har jag i stort sett bara tränat och tänker inte göra annat än att slappa ikväll. Dom senaste nätterna har det inte alls varit många sovtimmar så det tänker jag ta igen nu! I brist på andra bilder får det bli en med lite nytt krimskrams bara.


Kommentarer
Postat av: amanda

fest ikväll i falmark :D vill du och amanda komma? :D

2010-04-10 @ 16:08:15
URL: http://aamandaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0