Gott nytt år!

Helt sjukt så roligt jag hade på nyårs! Liten sammanfattning av vad som hände:
- Gjorde mig klar med amme och käkade asgod mat
- Anlände till annas place och festade med massa brudar
- Drog vidare till jeppe där 12 slaget firades
- Jag och amme följde med alle och en kompis till alles lägenhet
- Vi for sedan till marre där efterfesten var igång och vi stannade där många timmar
- Klockan halv 10 var jag och amme hemma på älvsbacka för att äntligen få lite sömn
Tack alla för en fantastisk kväll/natt!

Lite bilder från hemma hos anna








Kommentarer
Postat av: jorun

tack detsamma gumman=)

2010-01-02 @ 11:08:28
Postat av: anna

sötnos=)

2010-01-04 @ 00:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0