Värme, sol och brunbrända ben, jatack det skulle sitta fint

Tog och tränade lite på crosstrainern ikväll, har ändå inte haft nåt bättre för mig. Nu sitter jag och mamma och kikar på lite resor, än en gång. Börjar faktiskt tro att det faktiskt kan bli av den här gången efter alla besvikelser (nån gång i år iaf!) Men man kan ju aldrig vara hundra. Har börjat lägga undan någon tusenlapp till en annan resa också, så nu gäller det att spara framöver!! Aja, nu blir det att se någon film och sen ska jag sova. Och ikväll ska jag inte göra misstaget att somna med öppet fönster. Gosh så kallt det var imårse!

Kommentarer
Postat av: J

Ta oss tillbaka till mallorca (L)

2010-01-08 @ 14:01:20
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0