Om tiden inte är med dig, får du vara med den

Hallå! Idag har ännu en dag spenderats på La Vogue. Alltid lika roligt! Fast det suger dock att man inte hinner vara ute i solen och värmen när man jobbar från 9 till 18 varje dag. Folk kommer fanimej att bländas av min blekhet när jag kommer till buglarien. Kul. Menmen, nu till det tänkte komma till. Om någon är sugen på att klippa, färga/slinga sig för en billig peng så är det bara att boka tid hos mig antingen imorgon eller till veckan. KOM IGEN GÖRE=) Nu ska jag iaf ta och göra en "tidig" kväll för en gångs skull. Det känns verkligen att man är igång nästan hela dagarna, orkar inte göra ett skit på kvällarna typ. Godnatt påer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0