Det finns inget du kan göra som inte kan bli gjort

Gårdagen spenderades med amme. Det blev klippning och färgning av hennes hår, middag på grillen, och såklaart en massa babbel! På kvällen tog jag mig så gott som ingenstans. Trodde jag skulle få sitta hemma alldeles ensam eftersom att amme var tvungen att fara och mina päron stuckit på partaj. Meen lite senare kom chris som räddaren i nöden och gjorde mig sällskap. Det slutade med att vi gick över till grannarna och var med på 50års fest. Käkade smörgåstårta, drack onödigt mycket bål och vin, var med på finsk och norsk karaoke och skrattade så det krampade i magen. Jag måste nog säga att "festa" med gammfolket kan verkligen vara underskattat. Nu väntar mat och en promenad i det mörka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0