Kan vara det sjukaste jag hört!!!

En mycket kär vän till mig ringde mig inatt efter att hon tagit en sömntablett. Det här är några grejer hon berättar:
- Det är några gubbar i mitt rum som bygger på båten.
- När jag vevar på min arm så guppar allt.
- Det är bollar och hundar och som hänger. Dom pekar på mig.
- Min säng är som rymden.
- En trollkarl håller i ena väggen. NEEEJ. nu tar han tar den. alltså våldtar.
- Den lille jäveln springer runt överallt och det är tre dörrar.
- Golvet är typ vatten. Och det är jääävligt långt ner. Det simmar typ runt telefoner.
- Discomyrorna har disco. Sen kom dom på mig när jag blundade så jag får inte sova. Dom låter mig inte göra det.

HAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0