And the street I walk today it’s a street that’s got nothing to say to me

Tisdag, har verkligen inte gjort något vettigt sen jag kom hem. Slängt i mig pizza och kollat lite när brorsan äntligen bygger mitt nya rum. Var ju typ bara nästan ett år sen (!!) vi började spåna och planera hur det skulle bli..... Menmen nu ska jag inte klaga för SNART så har jag ett rum som är både stort och nyrenoverat. awesome! Ikväll blir det självklart idoltittande och förmodligen en prommis med hanna i det mörka mysiga höstvädret efter det. Arrivederci


Kommentarer
Postat av: Anonym

det här kanske är en konstig fråga, men varför stavar du ewe med w när du heter evelina med enekel v?

2010-09-09 @ 19:59:01
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-09 @ 21:35:12
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: evelina

sv: haha vilken rolig fråga. men det började för väääldigt många år sen för att jag tyckte det var mycket snyggare och inte lika tråkigt, och sen har vi väl alla bara liksom fortsatt skriva med w sen dess antar jag!!

2010-09-09 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0