Ju längre jag följer med tiden, desto hellre vill jag bli stående då och då

Kvällen spenderades hos moa där jag var med hon, amme, marcus, julia och maja. Det spelades bingolotto som ingen av oss vann något på och skrattades till kommissarie Späck som kan vara en av dom sjukaste filmer jag sett. Till veckan blir det fullt upp. Alla ♥-dag imorgon som självklart spenderas med chris. Och kanske blir det middag med amme och kim på tatung också, får se hur det blir med det! Annars så känns det som att det är tusen saker som ska fixas! Typ bland annat att få tummen ur och skriva ett jäävla CV, få det mesta klart till projektarbetet så man slipper känna denna ständiga stress, leta balklännig, träna till delprovet och motionera, rensa min garderob på riktigt, köpa nya behövliga saker ooooch så vidare. Jag är alltså ledig 4 dagar i veckan men känner ändå att jag aldrig hinner göra någonting vettigt. Från och med nu så ska och måste jag sluta skjuta upp saker och ting!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0