Med dig är livet bättre

Oj vilken sommar detta varit. Den 26 maj föddes äntligen våran älskade, alldeles underbara Melker. Från första stund var jag förälskad i det lilla undret. Att man kan känna så mycket kärlek för någon är helt otroligt. I måndags blev han 3 månader och det är inte klokt vad tiden går. Känns som att det var nyss han kom till oss. Imorgon jobbar jag min första arbetsdag (!!!) och det känns faktiskt jättekul. Blir att jobba lite lördagar framöver och bland annat träna till gesällen som det snart är dax för. Men jag jobbar dock bara 4 timmar så jag missar inte allt för mycket tid med Melker (den är ju trots allt väldigt värdefull, han är ju bara liten en gång). Blir även svårt att jobba längre när jag fortfarande ammar. 
 
I helgen är det Matfesten och Chris är nu ute och roar sig med arbetskompisarna. Jag är för stunden hemma i Kåge och ska strax ha lite filmmys med syrran medans lilleman sover. 
 
Ett dygn gammal.
Nu är han lite större men fortfarande världens finaste. Jag älskar min lilla familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0